Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Ειναι νωρις ακομα να ξυπνησω?


Καλημερα ...
αλλη μια μερα ξεκινα στη 12 το μεσημερι .... Πρεπει να ρυθμισω το προγραμμα μου ,πρεπει να ξυπναω νωρις θα αναγκαστω αλλωστε λογω δουλειας πολυ συντομα.Τι μου συμβαινει τις τελευταιες μερες και βλεπω κατι παραξενα ονειρα?
Εχω καταντησει "Ταξιδευοντας" με τη Μαγια Τσοκλη ... μια στην Τουρκια ,μια στη Συμη, μια σε προορισμο που δεν θυμομουν ξυπνωντας. Ουφ... Και κοινος παραγοντας ολων , οπου κι αν ημουν δεν μπορουσα να φυγω... Υποβοσκων αισθημα εγκλωβισμου να το πω αυτο ? Αναγκη για ταξιδια να το πω?? ( μα μολις ηρθα ) Οπως και να χει οι ταξιδιωτικοι προορισμοι ειναι ατελειωτοι οπως και οι ωρες υπνου μου εννοιοτε.
Και ξυπνας με την αισθηση του κουρασμενου , κολυμπωντας θα εφτασα δε μπορει , αλλα η διαθεση διαθεση να μπεις στα απαραιτητα καθημερινα σου ...
Που εβαλα παλι τη χτενα την τρελα μου??? Τελειωσε θα παρω 4 να τις διασπειρω στο χωρο
Τι θα φαω?? Να παρω παλι πιτσα hut ? Αληθεια γιατι δε με εχουν κανει ακομα golden member?
Και παιρνεις την μεγαλη αποφαση . Θα μαγειρεψω τελος . Τι ειμαι εγω απ αυτους που τρωνε μονιμα απ εξω , θα μαγειρεψω και θα πλυνω και τα πιατα, και ενα αισθημα χαρας ,λες και θα κανεις το ακατορθωτο, σε κυριευει ... Μη χαιρεσαι και πολυ, αυριο θα ειναι μια αλλη μερα
Βαζεις το φαγητο να ψηνεται και καθεσαι να χαζεψεις στο διαδυκτιακο κοσμο σου ....
Η ωρα περνα χωρις να το καταλαβεις , λογικο αφου το αιμα σου μετατραπηκε αυτοματα σε byte....
Χριστε μου τι μυριζει???????
Δεν το πιστευω ................

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε μου τη γνώμη σου
( Το Λακωνίζειν εστι φιλοσοφείν με εξαίρεση εμένα )