Κυριακή 25 Ιουλίου 2010

Αθήνα

Αχ Αθήνα

Και μετα σου λέει "Να πάω διακοπές να ηρεμήσω"... Ψευδαισθήσεις !
Αφου εχεις φυγει απο την Αθηνα για το τεραστιο για σενα διαστημα των 5ημερων και τα εχεις παιξει απο την κουραση στον εξωτικο προορισμο καποιου νησιου της Ελλαδας αλλα εχεις περασει επιεικως τελεια, γυρνας στο σπιτι σου। Ποιο ειναι το σπιτι σου?
Εκεινη η αγαπημενη βρωμοπολη,
με τη σειρα παρακαρισμενων ταξι ( ειναι καλοκαιρι γι αυτο , μην ελπιζεις) ,
με τις φυλες του Ισδραηλ στη σταση που περιμενεις αδικα το λεωφορειο ( ο οδηγος ειναι στα προθυρα αδειας॥ δυστυχως για σενα) ,
με τη γραμμη 1 του μετρο/ηλεκτρικου πες το οπως θες , προσωρινα μη διαθεσιμη απο Ανω Πατησια μεχρι Φαληρο 100 χιλιομετρα δρομος και δεν εχω ακομα αυτοκινητο καρδια μου,
με την κυρια να ψηνει αδικα καλαμποκια στα πεζοδρομια της Πατησιων και να τρεχει ο ιδρωτας απο το καυσωνα ,
με τον γνωστο και μη εξαιρεταιο υπαλληλο της τραπεζας, μηπως δεν μιλα ελληνικα μηπως τον βαρεσαι η ζέστη
και και και ..... και αναρωτιεσαι τι της βρισκεις???
Οπως και να χει τη λατρευεις αυτη τη μιζερη πρωτευουσα της ζωης σου... και το διαπιστωνεις με καθε ευκαιρια
Λατρευεις τη μυρωδια της, μια αναμικτη αισθηση "βρωμικου" και 3 τονων αφτερσειβ μετα τις 4 καπου στον Κεραμεικό ( δεν το λεω γκαζι ειμαι κυρια :p)
Και πανω απο ολα λατρευεις αυτo το αισθημα ελευθεριας που σου παρεχει ο αγνωστος που περπατα διπλα σου στο δρομο
Στις επαλξεις "συνΑθηναιοι/ες" στις επαλξεις ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε μου τη γνώμη σου
( Το Λακωνίζειν εστι φιλοσοφείν με εξαίρεση εμένα )