Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2010

Όταν η τύχη σου έχει φύγει ταξίδι ...

Σπέρα … Πόσο τυχερός αισθάνεσαι ότι είσαι ;
Η τύχη είναι μια έννοια εντελώς υποκειμενική και εντελώς εναντίον μου … Μόλις με βλέπει αλλάζει πεζοδρόμιο τουλάχιστον αυτή την περίοδο.
Όλα ξεκίνησαν απ την μεγαλειώδη απόφαση μου να στολίσω δέντρο, 5 χρόνια στην Αθήνα είχα μείνει απλά στη σκέψη … Φέτος με την κινησή μου αυτή άλλαξε η φορά του σύμπαντος και μια αύρα σκούρου χρώματος κινήθηκε προς την Κυψέλη. Θες να σου πω ότι με συνάντησε κατευθείαν ή το φαντάζεσαι; Η πιο πυκνοκατοικημένη περιοχή έμενα βρήκε αλλά γιατι γκρινιάζω εγώ φταίω όταν αλλάζεις τη ροή των πραγμάτων καλά να πάθεις ….
Και οι θρυλικές επαναλαμβανόμενες γκαντεμο-συμπτώσεις ξεκίνησαν …
Ευλογία νούμερο 1 … Η κάρτα γραφικών του υπολογιστή μου και ποιος ξέρει τι άλλο άφησε τον μάταιο τούτο κόσμο για μέρη ονειρικά και παραδεισένια
Ευλογία νούμερο 2 : Το κοντινότερο επισκευαστικό κέντρο της μαμάς εταιρίας που έχασε τμήμα του παιδιού της απέχει από το σπίτι μου 3 λεωφορεία –4 τρόλεϊ 2 μετρό και ένα ηλεκτρικό δρόμο
Ευλογία νούμερο 3 : Η νοσοκομειακή παρακολούθηση του  ηλεκτρονικού μου παιδιού  και η πλήρης ιασή του θα διαρκέσει γύρω στις 10 μέρες
Ευλογία νούμερο 4 : Αναμένεται μαραθώνιος χωρίς περιθώριο αναβολής χαρτιών υπογραφών κτλ σε κατεύθυνση αντίθετη των προηγουμένων η οποία κυμαίνεται στα 2 λεωφορεία –1 μετρό και 2 τρόλεϊ δρόμος
Ευλογία νούμερο 5 : Το σπίτι μου επέστρεψε στην εποχή που ο Προμηθέας έδινε τη φωτιά στους θνητούς , και φωτίζεται με ωραιότατα κεριά με άρωμα βανίλια
Ευλογία νούμερο 6 : Εκείνη η τομή των εφευρέσεων που λέγεται τηλέφωνο παραπαίει υποτασσόμενο στις ορέξεις των επαναφορτιζόμενων μπαταριών και όταν μιλάς δηλώνει διακριτικά την παρουσία του
Ευλογία νούμερο 7 : Από τις λάμπες που αγόρασα προσπαθώντας να απομακρυνθώ από τον homo sapiens οι μισές ήταν «καμένες»
Ευλογία νούμερο 8 : Αναμένεται μετάβαση σε άγνωστο προορισμό με κατεύθυνση προφανώς άσχετη από τις δύο προηγούμενες που υπολογίζεται στα 1 τρόλεει , ένα μετρό , δύο ώρες κίνηση , και 1 ώρα περπάτημα δρόμο
Ευλογία νούμερο 9 : Το τοπίο που αντικρίζω τη στιγμή που γράφω είναι βομβαρδισμένο από τουλάχιστον μία πυρηνική βόμβα ο χρόνος εξάλειψης της ραδιενεργών «αποβλήτων» παραμένει άγνωστος
Ευλογία νούμερο 10 : Το ανεμιστηράκι του παλιού υπολογιστή που χρησιμοποιώ ακούγεται στην απέναντι πολυκατοικία , το πληκτρολόγιο είναι αιώνων και το ποντίκι έχει και ουρά









ΥΓ. Όποιος ενδιαφέρεται να του πω τους αριθμούς του ΛΟΤΤΟ μπορεί να μου στείλει mail

8 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=20Q142Leo_Y
    MΟΝΟ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ: ΕΙΣΑΙ ΤΥΧΕΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπομονή, αύριο αλλάζει ο μήνας...

    "το πληκτρολόγιο είναι αιώνων"
    Αυτό το "κλάκα-κλάκα" είναι μεθυστικό...

    "και το ποντίκι έχει και ουρά"
    Κακομαθημένη!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αντρέα ( χρόνια πολλά )
    μπορεί και να είμαι ποιος ξέρει


    Ζιζι
    προσπαθώ όσο μπορώ


    Εγκλωβισμένε
    Στην αλλαγή του μήνα λες να ελπίζω ;
    και ναι ομολογώ σε ότι έχει να κάνει με ηλεκτρονικές "αηδίες" μπορείς να με πεις
    κακομαθημένη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. AAAAA....!!!!! ωστε εσυ εισαι που δεν με αφηνεις να κοιμηθω τα βραδια..κι ελεγα κι εγω τι θορυβος ειναι αυτος που ακουγεται..τελικα το ανεμιστηρακι σου ηταν μεχρι εδω εφτασε ο θορυβος.
    Υπομονη κακες ημερες ειναι θα περασουν..Καλο σου βραδυ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. αχαχαχα το ξέρω μεχρι να περάσουν τι γίνετε;



    Καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. φέρε πίσω την καθημερινή ροή, μπορεί να αλλάξουν πάλι όλα, ποιος ξέρει;

    καλό βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε μου τη γνώμη σου
( Το Λακωνίζειν εστι φιλοσοφείν με εξαίρεση εμένα )