Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2012

Ονειροπόλος

"Είσαι τρελός και άγιος είσαι ονειροπόλος ... " λέει ενα προσφιλές μου τραγουδάκι ... Ένα τραγούδι που την τελευταία εβδομάδα το έχω χιλιο-ακούσει .. Και ξέρεις με τι το έχω συνδυάσει ? Με κάτι ενδεχομένως πλήρως αντιφατικό και παράταιρο .. με την σκληρότητα ...με την κοφτή και απόλυτη συμπεριφορά απέναντι στους ανθρώπους ... 
Κι αναρωτιέμαι μπορεί ο πραγματικά ονειροπόλος να είναι και σκληρός ?
Μεγάλη κουβέντα να μου πεις και σε ενα Blog που το αμέσως προηγούμενο θέμα του είχε να κάνει με level up και games ... Χα .. Συμβαίνουν και αυτά μέχρι να επιστρέψω στο γνώριμο ύφος μου ... 
Προχωρώντας, συνειδητοποιώ και πάλι οτι κάθε νέος άνθρωπος που γνωρίζουμε είναι μια νέα ολοκαίνουρια εμπειρία με τα καλά του και τα κακά του ... Όταν όμως έρθεις αντιμέτωπος με τη σκληρότητα τι γίνεται? Βαθιά μέσα μου τους θαυμάζω αυτούς τους ανθρώπους ... εκείνους του φαινομενικά αλτρουιστές και ουσιαστικά αδιάφορους ... γιατί? Γιατί οι πιθανότητές τους να ξυπνήσουν το πρωί χωρίς κανένα θέμα είναι απείρως περισσότερες απ των άλλων , αυτών που εγώ θέλω να λέω ονειροπόλους .... Είναι ίσως μια ειδική προστασία του εαυτού τους ένα αδιόρατο άκαμπτο κουκούλι ... Τώρα αν στο τέλος θα βγει πεταλούδα ενδεχομένως και να μη μάθεις ποτέ ...
Και οι άλλοι? Οι ονειροπόλοι? Μια κατηγορία επίπονη και ιδιάζουσα, δυστυχώς ή ευτυχώς χωρίς προστασία ... αλλά καλά να πάθουν το επέλεξαν και θα το υποστούν ... όταν η τύχη τους τους φέρει αντιμέτωπους με τους πρώτους
Αλλά τι σημασία έχει όλα μια μάχη δεν είναι? 

2 σχόλια:

Άφησε μου τη γνώμη σου
( Το Λακωνίζειν εστι φιλοσοφείν με εξαίρεση εμένα )