Πέμπτη 8 Νοεμβρίου 2012

Ώρα να πας να κοιμηθείς ...



Άλλη μια ώρα η 3000η μπόρα ... και ξημερώνει κι ακόμα ψάχνομαι ... Σκέφτομαι σοβαρά εκείνο το ευγενές restart που σε προστατεύει από μια "βίαιη" εκκίνηση και κυρίως από ένα βίαιο τερματισμό , όχι ότι είμαι εγώ για τέτοια ... χα ούτε κατά διάνοια τέτοια ποσότητα δύναμης ...
Τι έχεις και που ταξιδεύεις πάλι? Ώρα να πας να κοιμηθείς ...
Και μετά αρχίζουν οι αλλεπάλληλες αναλύσεις που με κουράζουν και με εξουθενώνουν μέχρι να με σκοτώσει το επόμενο boss πριν προλάβω καν να ανέβω Level ... και οι παραλληλισμοί  στα πλάισια της γενικότερης ασυναρτησιας που με περιβάλλει εμφανίζονται και εξαφανίζονται πιο συχνα απ τους "προβληματικούς" στο Haven ... 
Τι έχεις και που ταξιδεύεις πάλι? ώρα να πας να κοιμηθείς ....
Και προφανως παντα συνεχιζω να πιστευω στη δυναμη της αυτογραφομενης αηδιας σαν ηπιο ψυχοκατασταλτικο μέσο ... Η Ελπίδα εκείνη η ανόητη κυρία που εσπασε τα νευρα της Πανδώρας για να βγεί απ το κουτι ( απορω αν τελικα βγήκε ) , δεν ελπίζω οτι θα αυτοκτονησει για χαρη μου ... Θα συνεχιζει απλα να με κουραζει για χρονια μεχρι να τη σκοτωσω με τα ιδια μου τα χερια ... Αντε γιατι εχουμε και νευρα εκ φυσεως ...
Τι εχεις και που ταξιδεύεις πάλι? Ωρα να πας να κοιμηθεις ...
Η τρελα μενει τρελα και με χορευει ανελεητα σε ρυθμους ανδαλουσιανου φλαμενγκο ... Α δε σου ειπα εξελιχθηκα στα θεαματα ... ηταν το μονο που μου ελειπε , μέχρι να επιστρεψω παλι στο στενο μαρκαρισμα του εαυτου μου .
Τι εχεις και που ταξιδευεις παλι? Ώρα να πας να κοιμηθεις ...
Παραλληλα την ωρα που εγω μεταπηδω σταδιακα απ τη Γλωσσα της πρωτης Δημοτικου στο Σκέφτομαι και Γραφω ... διπλα μου το συμπαν καιγεται ακομα περισσοτερο ... Και καλουμε να απολογηθω για το χιουμορ  μου  "καλα μπορω να την παρω τηλεφωνο ( μια ασχετη γιατρο ) και να της πω οτι δεν ειστε οικογενειακως στους ΑΑ απλα εκανα πλακα " Λυπηθειτε με ...
Τι εχεις και δεν μας πιστευεις παλι ?? Ωρα να πας να κοιμηθεις ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε μου τη γνώμη σου
( Το Λακωνίζειν εστι φιλοσοφείν με εξαίρεση εμένα )