Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου 2010

Αβαντι ντο φα φα φα

Περναω διαφορες φασεις στη ζωη μου και φυσικα κλασσικος ορθολογιστης και ψυχακιας τις βαφτιζω αναλογα
Παλιοτερα περνουσα φαση Καρυ , φανταζεσαι νομιζω ... Ειναι εκεινη η περιοδος που οτι και να μαγειρευεις ( αν και εφοσον ) εχει καρυ απο πατατες, ρυζι, κρεατικα μεχρι φακες ... Μην απορεις δεν παω καλα ειναι δεδομενο...
Αργοτερα περνουσα φαση πεπονι ... Οχι οχι δεν εβαζα σε ολα τα φαγητα πεπονι ... ειπαμε την εχω την δοση αλλα οχι και τοσο ... απλα καταναλωνα ποσοτητες για να διατηρησω αυτο το καλλιγραμμο σωμα ( ;) )

Τωρα ( ολο το προηγουμενο ηταν προλογος ... μιλαω πολυ/γραφω πολυ τι να κανω ) περναω φαση "τον παλιο εκεινο τον καιρο" Εκεινο τον καιρο που θωρακισμενη μερσεντες δεν ονειρευτηκες ποτες; ... Και που σωματοφυλακες φρουροι και λογιστες
κυκλοφορουσαν στα ονειρα σου... Τοτε που επινες τσαι με λεμονι στο μπαλκονι;
Ολα ξεκινησαν οταν πηρες την οδοντοβουρτσα και τον πασα σου και εφυγες για τρελες στις Σευχελες .. Στις αποσκευες σου παντα ενα σουπερ τοσουδουλι μινι διαφανο και ροζ μπικινι. Κι ομως θυμασαι παλια καλοκαιρια τοτε που ησουν παιδι μου πειρασμος, σεισμος ... Αν και ποτε δεν καταλαβα τι εγινε με τη Λιζα και την κορνιζα οσες και φορες κι αν μου τηλεφωνησε.Ασε που ετρεξα να προλαβω το
τηλεφωνο και εσπασα καταλαθος το κυππελακι σου το μπλε των γεννεθλιων . Βγαινοντας να αγορασω καινουριο αλλαξα και μια κλειδαρια ... και το νεο κυππελακι τελειο Γιωργος Παναγιωτης και Ηλιας ( δεν χωρουσε αλλα
ονοματα δεν εκαναν και ομοιοκαταληξια δεν φταιω).Με τις σακουλες στο χερι ειπα να κανω κατι δουλειες κι αυτο το Ικα γεματο κοσμο 16χρονα με πονοδοντο μου ελειπαν. Στην αναμονη σκεφτομουν το καλοκαιρι που περασε
τι ωραια ... κορμι κι αλατι κι γλαροι ( το μονο σε ασπρο πουλι που μου ερχεται και οι πελεκανοι αλλα δεν ) . Τι ζεστη κι αυτη ενα μπανακι το ηθελα ...Πφφφφ πρεπει να φτιαξω και το ρουμπινε και τα βουλωμενα λουκια. 3 ωρες αργοτερα επεστρεψα στο σπιτι μου και τον βρηκα εκεινο .. ηρθε παλι πισω σαν το δολοφονο.
Αχ σε ζηλευω την ωρα που στο παλι σου γερνω :P

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Άφησε μου τη γνώμη σου
( Το Λακωνίζειν εστι φιλοσοφείν με εξαίρεση εμένα )