Παρασκευή 14 Ιανουαρίου 2011

Εγώ είμαι η νέα γυναίκα ...


Κάτω τα βέλα και τα καπέλα .. ελεύθερώσου μην κομπλάρεις παίξτο και λίγο στο χέρι σου είναι
και οι ουρές και τα πομ πομ και τα φτερά ... καλά το τι θα μου πήγαιναν τα φτερά δεν σου περιγράφω
για καινούριο συκώτι το λιγότερο
δεν θέλω φούστες κορσέδες σούστες ... δεν τις μπορώ τις φούστες άσε που θα είχα γίνει θέαμα πφφφ η υπερκινητικότητα μου με φούστα... όπωσδήποτε...
και οι καβγάδες οι κουζίνες τα μωρά ... γνήσια απόγονος της Χαδούλας δεν είμαι για μωρά ( σε 10 χρόνια θα το ξανασκεφτώ )  χαχα και οι κουζίνες είναι κινέζικες και είναι στη Μητροπόλεως στο σπίτι μου έχουν ένα υπέροχο απαγορευτικό απ έξω
Εγώ είμαι η νέα γυναίκα και δεν καπνίζω ούτε σφυρίζω ... Πόσες φορές προσπάθησα αλλά δεν τα κατάφερα ,να σφυρίξω εννοείτε το κάπνισμα το απέρριψα από τη γέννησή μου, ούτε με σφυρίχτρα καλά καλά ... Όπως καταλαβαίνεις αν είχα πρόβατα θα τα είχε φάει ο λύκος και αν ήμουν διαιτητής θα με είχαν σπάσει στο ξύλο ... Ευθυμιάδη τον έλεγαν εκείνο ;
Η κάθε μία μας αξίζει για δέκα δε δίνω γι άντρες ένα παρά ( επί 2 )   ... Δεν ξέρω για παρά ένα after κρίσης ευρώ θα το έδινα
Δε θέλω άντρες κουμπιά και χάντρες   : Κοίτα να δεις τι συμβαίνει με τα κουμπία , σε προειδοποιώ ότι θα πολυλογήσω , στατιστικά κάθε μέρα χάνω ένα κουμπί πως γίνεται αυτό η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά , μεταξύ μας αυτή η επιστήμη μια αγκύλωση θα την έχει , με αποτέλεσμα να ζω σε ένα σπίτι με κουμπιά. Για την ακρίβεια αυτά με φιλοξενούν , κάθομαι και εγώ σε μια γωνίτσα ...
 Χάντρες  ... Σκέψη πρώτη Μοναστηράκι , σκέψη δεύτερη Βαλάντης βάλε χάντρα θαλασσιά μάνα μου
και παραιτούμαι από το νοικοκυριό ... αχαχα παραιτημένη από χρόνια .... αν και θα με απέλυε και το ίδιο , φτου έχασα την αποζημίωση , δεν είναι στα ταλέντα μου δεν είναι
δεν θα γυρεύω να μαγειρεύω και εις τον άντρα μου θα κάνω το θεριό  υπόσχομαι στην αοιδό ότι δεν θα γυρεύω να μαγειρεύω θα τρώω απ έξω να στηρίξω τα ταχυφαγεία ... μέσα στην υγιεινή
Εγώ είμαι η νέα γυναίκα που δεν καπνίζω μα ζωγραφίζω .... ναι ναι καλλιτέχνης στο να χρωματίζω το φόρεμα της Χιονάτης  και μην πει κανείς ότι είναι για μωρά εμένα μου αρέσουν εντάξει; .... Που και που βέβαια ξεδιπλώνω την ταλεντάρα μου και σε μπλοκ ζωγραφικής , το μόνο που έχω να προσθέσω είναι ότι απέναντι από το σπίτι μου υπάρχει γκαλερί τυχαίο ;;;; Call me Pablo
η κάθε μια μας αξίζει για δέκα δε δίνω για άντρες έναν παρά ( επί 2 ) ... οι άλλες  μπορεί να αξίζουν για δέκα εγώ πολύ αμφιβάλλω ... ... ... είναι λίγες οι δέκα







3 σχόλια:

  1. Αυτό δεν είναι ανάρτηση επαναστατικό Μανιφέστο είναι. Κίνημα ορμητικό μυρίζει και μου αρέσει.
    Κι επειδή στο Λακωνίζειν μόνο εσύ εξαιρείσαι κλείνω εδώ για να μη παρανομήσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η νέα γυναίκα, απειλή ή προειδοποίηση; ή μήπως κάτι κοινά ωραίο μέσο στο πλήθος όπως κάθε φορά; γτ να αποκτά ταμπέλα, κάτι τόσο γοητευτικά "επικίνδυνο";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Χριστόφορος
    Ξεκίνησα για προκύρηξη αλλά δε μου βγήκε χαχαχα

    @Προφήτη
    Ούτε απείλη ούτε προειδοποίηση απλή ενημέρωση
    όσο για ταμπέλες τι να σου πω εγώ τις βρίσκω που και που χρησιμες αν και δεν έχουν να κάνουν με το συγκεκριμένο κείμενο

    Καλησπέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Άφησε μου τη γνώμη σου
( Το Λακωνίζειν εστι φιλοσοφείν με εξαίρεση εμένα )